Klienti novērtē Initas Lūkas paveikto
Līga
Evelone
Klientu
apkalpošanas nodaļas vadītāja
AS
Aldaris
2014.
gada 12. maijā
Cienījamās
dāmas un kungi,
Tikšanās reizēs ar Initu apskatījām cilvēku uzvedības stilus pēc DISC metodes, izprotot piemērotāko un efektīvāko komunikācijas veidu ar darbiniekiem. Ar koučinga sesiju palīdzību vairākkārt atrisinājām aktuālus jautājumus, nonākot pie konkrētām veicamajām darbībām un galvenajiem uzdevumiem, uz kuriem koncentrēties, lai efektīvi un produktīvi izmantotu darba laiku mērķu sasniegšanai. Koučinga sesijas bija saistītas ar maniem mērķiem un tajās tika izmantots, piemēram, līdzsvara aplis „Es kā vadītāja”, runājām arī par manu ikdienas darba organizāciju, kurs savukārt izmantojām Eizenhauera tabulu. Inita dalījās ar izzinošiem literatūras materiāliem par efektīvu pārdošanas vadītāja ikdienu un dažādām motivēšanas metodēm. Mentoringa laikā bija nepieciešamība piedalīties jaunu darbinieku atlasē, kur neatsverams bija Initas padoms, lai iegūtu konkrētu vēlamā darbinieka profilu. Šajā sešu mēnešu tikšanās periodā ar Initu atkārtoti un no dažādiem aspektiem runājām par personīgā laika plānošanu, atgriezeniskās saites sniegšanu un to nozīmīgumu ceļā uz mērķi.
Initu par kouču un mentoru es ieteiktu izvēlēties, lai iegūtu citu skatījumu uz lietām/vadītāja ikdienas aktuālajiem jautājumiem, un papildus rīkus pārliecības gūšanai, ka uzticētais atbildības līmenis un uzdevumi ir paveicami, koncentrējoties/ja koncentrējamies uz noteiktajām prioritātēm. Vislielāko atzinību varu izteikt Initai par cilvēcisko un saprotošo attieksmi visās mūsu tikšanās reizēs. Īpaši būtiski tas bija saistībā ar uzņēmuma stratēģijas maiņu, kurai drīz pēc tam sekoja arī mana tiešā vadītāja maiņa – šajās situācijās Initas profesionāli emocionālais atbalsts bija neatsverams. Inita radīja ļoti pozitīvu un pārliecinošu iespaidu, kas ļāva man justies komfortabli un uzticēties. Initas prasmīgi izmantotās zināšanas un pieredze man ļoti noderēja pirmajos mēnešos jaunā amata pienākumu sekmīgai izpildei.
Līga
Evelone